www.thebestgameforever.fora.pl
forum o grach nie tylko komputerowych
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.thebestgameforever.fora.pl Strona Główna
->
Far Cry 2
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Akcji
----------------
Crysis
Far Cry
Medal Of Honor Allied Assault
Medal Of Honor Wojna na Pacyfiku
Medal Of Honor AirBorne
Call Of Duty
Call Of Duty 2
Call Of Duty 4
Strategie
----------------
Anno 1602
Anno 1503
Anno 1701
Samochodowe
----------------
Toca Race Driver
Toca Race Driver 2
Toca Race Driver 3
Toca Race Driver: Grid
Need for Speed Porsche 2000
Need for Speed Hot Pursuit 2
Need for Speed Underground
Need for Speed Underground 2
Need for Speed Most Wanted
Need for Speed Carbon
Need For Speed ProStreet
Symulatory
----------------
Sims
Sims 2
MMORPG
----------------
Silkroad Online
Cabal Online
2Moons Online
Line Age Online
9Dragons Online
World Of Warcraft
Mu Online
RPG
----------------
Diablo
Diablo II + Lord Of Destruction
Titan Quest + Immortal Throne
Neverwinter Nights
Neverwinter Nights 2
Gry przez przeglądarke
----------------
Ogame
Plemiona
Travian
BiteFight
Monstersgame
Gladiatus
Bananaking
RedDragon
The Crims
Streetofrace
Metaldamage
Zapowiedzi
----------------
Far Cry 2
Call Of Duty 6
Aion Online
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
LPROX
Wysłany: Nie 17:53, 17 Lut 2008
Temat postu: Zapowiedź
Kiedy w marcu 2004 roku nikomu nie znana niemiecka firma Crytek wypuściła w świat grę zatytułowaną Far Cry, gracze nie przypuszczali jeszcze, że produkt ten już na zawsze odmieni rynek pierwszoosobowych strzelanek. Przyczyną niezwykłej popularności, jaką zdobyła gra, był zupełnie nowatorski silnik CryEngine, który pozwalał na przedstawienie olbrzymich połaci terenu. Głównym bohaterem Far Cry był niejaki Jack Carver, weteran sił specjalnych, który postanowił spędzić emeryturę w uroczych zakątkach Mikronezji, ale to otaczająca go zewsząd dżungla grała pierwsze skrzypce. Po raz pierwszy świat przedstawiony w grze komputerowej wydawał się niemal całkowicie realny. Dżungla nie była już tylko zbiorem kilku luźno porozrzucanych drzew, ale prawdziwą leśną gęstwiną. Spoglądając na horyzont nie patrzyło się na namalowaną bitmapę, ale na trójwymiarowe obiekty, do których, przy odrobinie determinacji, zawsze można było dotrzeć. I tak, jak w branży gier komputerowych zwykle bywa, można było być pewnym, że wcześniej czy później doczekamy się części drugiej.
Jednak Far Cry 2 poza ideą otwartej przestrzeni nie ma wiele wspólnego ze swoim poprzednikiem. Nazwa przestała być własnością firmy Crytek, w jej posiadanie wszedł francuski Ubisoft. Zmienił się także główny bohater. W jednej z ankiet, wydawca zapytał fanów gry o to, dzięki jakim aspektom gra zapadła im szczególnie w pamięć. Niestety, Jack Carver zajął na tyle odległe miejsce, że przestał być brany pod uwagę jako ewentualny protagonista. Odpowiedzialne za produkcję studio Ubisoft Montreal zastosowało także zupełnie nowy silnik gry, nad którym programiści pracowali przez dwa lata w całkowitej tajemnicy. Nosi on nazwę Dunia i jest mocno zmodyfikowaną wersją silnika YETI, który został użyty w Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 (Xbox 360, PS3, PSP). Twórcy postanowili także opuścić rajskie wysepki i przenieść akcję na afrykańską sawannę.
Wykonanie graficzne to zdecydowanie pierwsza liga wśród obecnie wydawanych tytułów.
Główny bohater Far Cry 2 nie jest odgórnie narzucony. Gracz może wybrać jedną spośród dziesięciu postaci, twardych i zahartowanych w boju najemników. Pozostałych dziewięciu pojawi się w czasie samej gry jako potencjalni sprzymierzeńcy. Fabuła rzuca gracza do Kenii, gdzie trwa wojna pomiędzy lokalnymi szefami grup przestępczych. Dealerzy narkotyków, handlarze bronią, wymarzony świat każdego najemnika. Każda grupa posiada swoją hierarchię, tak jak ma to miejsce w rzeczywistym świecie. W związku z tym, jeżeli zastrzelimy któregoś z bossów, jego rolę przejmie następny w kolejności członek gangu.
Prawdziwym żywiołem każdego najemnika jest walka. W wielu grach przeciwnicy stanowią tylko bezmyślne, biegające chaotycznie cele, które nawet dla niedzielnego gracza nie stanowią żadnego wyzwania. Jeśli wierzyć w zapewnienia dewelopera, wrogowie w Far Cry będą wybijać się ponad przeciętność. Na każdą sytuację mają oni reagować dynamicznie, w czasie ostrzału wykazywać się dużą agresją oraz kierować się zasadami logiki. O ile tylko będzie to możliwe, wykorzystają każdy element rozgrywki, który w czasie walki może zapewnić im przewagę. Wykorzystanie osłon terenowych, pojazdów i wzajemne osłanianie swoich działań mają być na porządku dziennym. Jednym z przykładów realistycznego zachowania się są medycy, którzy w sprzyjających warunkach będą w stanie opatrzyć i przywrócić do zdrowia rannych kompanów.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin